I'm not as think as you drunk I am

Det känns som att jag är full.
Onykter.
Eller jävligt bakis.

Dock så är jag inget av det utan bara extremt trött.
Och det i kombination med snus gör att man mitt huvud snurrar.
Och svart, starkt kaffe utan mjölk gör att min magkatarr gör sig påmind.
Hänsynslöst och smärtsamt.

Jag skulle helst sova hela dagen.
Men jag måste göra någon nytta nu.
Skola på dagen och möte på kvällen.
Jag siktar på en tidig kväll.
Om tiden bara räcker.

Lillasyster och Theresa har sovit här.
Eller tekniskt sett så sover Theresa här fortfarande medan lillasyster är på väg till sjukhuset med bussen.
Stackarn, femöver sju-bussen är ingen hit.

Nä, nu ska jag dricka mitt kaffe och öppna mitt worddokument.
God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback