Jag är så positiv, jag äääär så positiv!

I alla fall så är det så rösten i huvudet sjunger hela tiden.
Jag vet dock inte om det egentligen är så hälsosamt att lyssna på den där rösten hela tiden.
Men vad gör man inte?
Jag hatar den här veckan.
Den är för galen.
Men då tror jag (läs: hoppas) att nästa vecka bli bättre.
Men den här veckan är en evig kamp mot klockan.
Men idag blir en en myspaus med älskade K.
Lunch och konstutställning, det känns fint!
Och ja, pausen kommer redan på tisdag, inte helt vettigt kanske?
Men nu har jag intalat mig att det funkar jättebra så då är det så!

Nyduschad och påklädd.
En tidning läst.
En kvar att plöja igenom.
Sedan off till Luleå.
Hoppas ni har en bra dag.

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback