Jag undviker det.. det gör jag verkligen

Jag måste handla mat idag.
Något jag tycker är extremt tråkigt och gärna skjuter upp.
Vilket jag nu gjort i ungefär en vecka.
Idag måste jag ta tag i det.
För veckans mest frekventa maträtt (och ja, i det här hemmet klassas det som en maträtt) snabbmakaroner och ketchup är tamejtusan ingen fredagsmat!
Vad som ska bli min fredadsmat vet jag dock inte.
Men det löser sig nog när jag väl är i affären.
Men det tar emot.
Det är många "jag ska bara".
Mest troligt är det också därför jag började dagen med att städa.
Och ordentligt dessutom.
Det är nog för att när städningen är klar så finns det ingen annan utväg än att ge mig iväg.
Så för att dra ut på det har jag hitills, förutom det vanliga städandet:
* städat skafferiet
* städat några köksskåp
* arrangerat om alla foton och urklipp på kylen
* diskat alla ljuslyktor
* städat skrivbordslådorna

Nä, nu ska jag fortsätta!
Vad tror ni om att sortera alla gem efter färg?
Eller kanske sortera om alla byrålådor?

Kommentarer
Postat av: Kärleken!!

Ett Stort leende sprider sig snabbt i min kropp....

Du är så Skön Gullet !!

2008-02-15 @ 15:45:46
Postat av: I

Det är ju roligt att handla hos er. Ni har renskav och sånt :)

2008-02-15 @ 17:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback