jahapp..

Inte det lättaste att komma upp med kluriga rubriker den här tiden på morgonen.
Är mest fantastiskt att jag tar mig upp 06:00 varje morgon tycker jag.
Ska pyssla lite med min uppsats innan jag ska till skolan.
Har skola 13:00-16:15, vilket i mitt fall innebär 11:40-17:30 med bussresor inräknade.
Men jag klagar inte.
Jag har så få dagar skola och som jag sagt förut så är busstimmar perfekt slappar- och lästid.
Kommer också till skolan en halvtimme innan jag börjar vilket ger en perfekt fika-tid för mig och Emma.

Uppsatsen går väl framåt, känner att den börjar få lite struktur nu. Eller det är ingen uppsats egentligen, det är ett paper. Inom de närmsta dagarna ska det reovisas och sedan mina vänner kickar c-uppsatsen igång.
Med en liten tjuvstart i form av ett pm som ska vara inne på fredag.
Och hur f*n skriver man ett pm?
Någon som är otroligt duktig på det kan ju gärna höra av sig!

Nåväl. jag återkommer om ett par kaffekoppar när min hjärna funkar bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback