Lite make-over

Sådärja!
Jag är tillbaka online.
Efter lite omfix i hallen så är alla sladdar där de ska igen och jag har både telefon och internet igen.
Sicken lyx!

Lite före- och efterbilder kan ju vara på sin plats.
Det är kass kvalitet på bilderna men om det stör er så tänk då på att jag inte bryr mig så mycket om det i alla fall så rikta energin åt något mer kreativt.
Ett stalltips bara.

Nåja, här är bilderna:

Före
 


Efter
 


Och dagen idag har spenderats med att plugga men i första hand att städa. Såhär har det sett ut hemma de två senaste dagarna:



Och för att fortsätta inlägget i bildbloggs-anda så ska jag ta med mig den här och gå och sova:



Nightynight!

Kommentarer
Postat av: I

tjusigt, tjusigt!

2008-03-01 @ 19:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback