Motgångar och gnäll

Den här dagen började som bekant inge vidare.
Och sedan har det bara fortsatt.
Inte så att det hänt något särkskilt sådär.. bara att allt känns tungt.
Jag har ingen motivation till något alls.
Bestämde mig i morse för att byta sängkläder så alla täcken och kuddar har legat i en hög.
Fram tills.. ja för en halvtimme sedan eller så.
Precis allt jag ska göra känns som en extrem kraftansträngning.
Och motivationen till skolan finns inte.
Jag kämpar på, men det går så dåligt.
Och jag blir så satans irriterad och på dåligt humör.
Vill bara gå och lägga mig och vakna till en fantastisk vecka.
Och radera den här dagen ur minnet.

Och pengar..
På grund av trubbel med vissa grejer, som jag inte ids ta upp nu.
Så har jag ungefär 50:- att klara mig på till den 25:e.
Det är inte rimligt.
Det går inte.
Och OM det går borde jag tamejfan få nåt pris.
Ett nyinrättat nobelpris eller nåt.
Det vore det väl värt, eller?
Suck..

Nu ska jag försöka fortsätta med pluggandet.
Ska bara gå och gnälla lite för katterna först.
De brukar vara förstående.
De två minuterna de är vakna innan de somnar ifrån mitt gnäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback