Ny dag

Den här dagen verkar hitills bättre än gårdagen.
Och ja, jag har varit vaken så pass länge att jag kan göra en bedömning.
Hitills har jag inte tappat något.
Slagit mig någonstans.
Ramlat eller något liknande.
Det jag däremot gjort är:
* läst båda tidningarna
* läst 40 sidor sociologi
* skrivit några mail
* ätit frukost
* klätt på mig
* bäddat och diskat

Och klockan är inte ens åtta, med den här takten hinner jag med mycket under dagen! Dock så känner jag mig själv, vilket innebär att en aktiv morgon bara planar ut ju längre dagen går. Det gäller att ta vara på rycken av energi när de kommer helt enkelt!

Hur som helst är jag glad idag.
Ingen huvudvärk och jag känner mig faktiskt utvilad.
Och jag hade en insändare publicerad idag.
På debattsidorna, inte insändarsidorna. Det tar sig ;)

Kommentarer
Postat av: Kärleken

ÅÅ så härligt att läsa denna blogg Älskling :)
Jiiippiiii :P
Fan vad kul att det blev debattsidorna denna gång ..Great work Love!!..

2008-02-05 @ 10:14:12
Postat av: Kärleken

Grymt bra insändare!!!!

Må folk tänka efter lite mer nu å sluta vandra omkring med skyglappar som blivit för bekväma..

Dags att se världen som den ser ut å inte som den tros vara.

Du är bezt älskling :)

2008-02-05 @ 11:12:19
Postat av: ingrid

Klok och väldigt bra insändare!

2008-02-05 @ 18:17:44
Postat av: Emma @ Journalen

Tack för de fina orden i inlägget om iq-befriade. Blev jätteglad för din kommentar. Kan man läsa den här debattgrejen på internet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback