Tröttsamma dag

Jag börjar bli lite allergisk mot fläng tror jag..
Samtidigt som jag har svårt att leva utan det.
Men idag känns det lite tröttsamt ärligt talat..
Först möte på morgonen.
Promenera dit.
Efter det fika med en vän.
Promenera dit.
Efter det hem och plugga.
Promenera dit.
Efter det middag hos pappa.
Promenera dit.
Efter det möte igen.
Promenera dit.
Efter det hem.
Promenera hem.

Ja ni fattar grejen, en hel jävla massa promenerande.
På tal om det så kan jag faktiskt säga "promenera" på persiska, inte så illa pinkat va?
Men jag kan inte stava det så ni får leva i ovisshet.

Fått många positiva kommentarer till debattartikeln under dagen, det känns roligt faktiskt!
En av dem kom från pappas norska vän:
"Sara, du är så flink!"
Gulligt tycker jag!

Nä, nu lite kvällsfika och slapptid i soffan!

Kommentarer
Postat av: i

Man känner sig alltid lite extra uppskattad när man får beröm på norska :)

2008-02-07 @ 16:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback