alive and kickin'

Eller nja..
Alive and kickin' vet jag inte riktigt.
Sitter och upprätt och dricker kaffe, men där går nog gränsen.
Snart ska jag gå och fixa håret lite, bara det torkar lite,
Och ja, jag har duschat.
Skulle tro att det var cirka 04:02 som jag intog duschen.
En liten hjälp på traven i kampen mot sömnen.

För att motivera mig själv att inte somna igen så tänker jag på Stockholms-frukosten som väntar.
Det är en grej med mig, frukostar.
Det är det klart godaste på hela dagen.
Jag älskar frukost.
Riktig frukost.
Så det är en motivationsfaktor.
För vid den tid jag landar på arlanda bör jag ha piggnat till så pass att jag är hungrig.
Eller om sanningen ska fram:
När jag landar på arlanda så har jag sovit lite extra så när jag vaknar för andra gången idag är det mer rimlig frukosttid.

Nåväl, jag är hemma ikväll igen.
Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback