Fredag!

Fredag idag.
En skön dag I guess.
Dock så är jag inte så lycklig över fredagar.
Som jag sagt så många gånger förr, måndagar är de dagar jag gillar bäst.
Det är som en återkommande nystart.
Idag ska jag planera.
Ja, inte sådär allmännt bara, utan jag ska planera upp en utbildning jag ska hålla i.
Utbildningen är lördag och söndag.
Så min helg blir jobb.
Men det brukar vara kul så det ska gå bra.
Fast jag känner mig risig.
Igår hade jag feber på kvällen.
Jag blir så less!!

Samtal igårkväll:
Sara - mamma, jag tror jag håller på att bli sjuk igen. Jag har feber.
Mamma - åh nej! Ja men du har kanske dragit på dig något annat virus.
Sara - nä! jag vägrar, jag vägrar att bli sjuk igen.
Mamma - men jag vet inte om det funkar riktigt så...
Sara - Jo, för jag kan inte vara sjuk mer nu.
Mamma - okej då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback