himlarns busväder!

Det är en grad kallt.
Det snöar.
Och det blåser.
Av mina fönster att döma ser det ut som att jag befinner mig på antarktis.
För övrigt har jag hört att väder är ett sådant ämne som avnhandlas när man inte har något vettigt att säga.
Om det stämmer på mig låter jag vara osagt.

Om några timmar ska jag och käraste K åka till stan.
Om man nu kan kalla Boden för stad, annars får ni kalla det precis vad ni vill, jag bryr mig inte överdrivet mycket.
Hur som helst, till stan.
Till banken.
Och sedan telefonaffären.
Vet inte om man kan kalla det telefonaffären heller, men även där - gör som ni vill.
Sedan är det off till school som gäller.
I hela en och en halv timme.
Det är tufft att plugga på universitetet må jag säga!
Dock så kommer jag få äta upp det där när uppsatsskrivandet börjar så jag ska inte klaga utan istället njuta av denna mjukstart.

Nä ni, nu ska jag hoppa i duschen och börja dagen.
Har ju bara haft en startsträcka på två och en halv timme hittills.
Fantastiskt.
Men jag får vara seg och långsam.
Jag är ju norrlänning goddamit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback