så jääävla glad!

Efter ofantligt många timmars pluggande så klarade jag min nät-tenta!
Jag tror inte ni fattar vilken befrielse det är.
Och jag tror inte ni fattar hur satans mycket jag ska sova imorgon.
Lediga dagar! när hade jag det sist?
Nu är jag ledig
tisdag
onsdag
torsdag
fredag
lördag
söndag
och då menar jag heeeelt ledig.
Ingen kurs igång och inget annat att pyssla med.
det finns ett ord - underbart!

Det enda som är tråkigt är att jag inte kan ringa en endaste person och meddela hur glad jag är.
Det får bli prio ett så fort jag vaknar imorgon (idag).

Nu, sängen!

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS!
Fasen så kul=)

Postat av: Krister S

OMG!! =0)
Så himla Skönt JIIIIIIIpppppppiiiiii!!!!!!!!

/Pussar å Kärlek I stora Massor

2008-01-15 @ 08:18:50
URL: http://yokosuma.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Grattis, grattis, grattis! Nu kan du (och jag ) uteslutande ägna oss åt dina framtida statsminister-planer. Vi ska förändra världen, den ska bli lite roligar :)
puss

2008-01-15 @ 09:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback