Stockholm nästa

Nu är det snart dax för dne här tjejen att lägga sig under täcket och få välbehövlig sömn.
Imorgon bär det av till Stockholm.
5:00 kommer pappa och hämtar mig för att skjutsa mig till flygplatsen.
19:00 kommer den underbara pappan tillbaka till flygplatsen för att hämta mig igen.
En snabbvisit med andra ord.
Ett möte och that's it.
Ska dock lägga manken till för att hinna med en frukost på Sergelbageriet. Världens bästa mackor så det är värt att kämpa för!
För ärligt talat, hur vettig frukost lyckas man få i sig innan 05:00?

Nu ska jag lägga fram kläderna för morgondagen.
Precis som när jag var liten.
Fast då var det mamma eller pappa som la fram kläderna för kommande skoldag.
Nu sägs det att jag ska vara nog vuxen för att göra det själv.
Med andra ord är det bara att bita i det sura äpplet och tänka till nu.
Kjol?
Jeans?
Skoproblemets lösning hänger såklart på två ovanstående frågor.
Nä ni, nu sista fixet inför morgondagen.

Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback