tenta, åter igen

Bloggen har varit rätt vilande sista tiden.
Men vad är ett bättre tillfälle att ta upp den igen än när jag har tenta.
Har idag fått min nya hemtenta som jag måste skriva.
Och jag har insett att det är då det blir som mest bloggande med.
Ologiska och opraktiskt men så är det.

Förövrigt är det inte lätt att plugga med min satans hosta.
Har luftrörskatarr och hostar och snörvlar mest.
Varvat med feber och nysningar.
Idag får jag dock ny medicin så hjälp mig att hålla tummarna för att detta ska bita bättre.

Hur som haver, tenta var det ja.

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi ja man kan ta flickan från bun men aldrig byn från flickan brukar man väl säga. Jag har gärna sällskap :) Vet bara inte hur jag ska orka gå upp och gå innan jobbet :( kommer nog bli kvällstid då jag jobbar. Men åh, är du sjuk.. då får du krya på dig :)

Postat av: emelie

ha en trevlig kväll:D

2008-01-02 @ 19:03:53
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback