Bakom mina solglasögon

Sådär ja, då var det halvtid på den här dagen.
Så efter ett gympass, dusch, lunch och ett snabbt besök hos mamma är jag redo för andra halvlek, jobbet!
Där blir jag till 22:15 ikväll.

Det är konstigt att jag får snävare med tid när jag börjar sent än när jag börjar tidigt. Mest troligt är det tidsoptimismen som slår till. Jag tror jag ska hinna så hiiiiiiimla mycket när jag är ledig hela dagen. Dock så är det sällan så i praktiken. Men jag ska väl inte klaga egentligen, eftersom att jag saknar den gen som gör att man stressar upp sig och känner sig jäktad så är detta aldrig något jag direkt plågas av.

Well, well.. off to work!




Edit:
Är inte trummisen så jävla cool?


Kommentarer
Postat av: bästis

Vad fin du är i håret! har inte sett nån bild sen du fixade lugg. Mycket klädsamt :)

2008-07-18 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback