Fredag fast torsdag

Idag är jag tröttare än vanligt.
Hatar när man ska somna i den här förbannade sommarvärmen.
Visst det är skönt med sommar.
Solen är underbar.
Yeah yeah.. det är så man ska tycka.
Själv är jag less och längtar efter hösten.
Jag vill kunna sova med täcke på mig.
Tända ljus och dricka te på kvällen utan att krevera av värmeslag.
Men visst, sommaren är fin också :)

Jobbade som bekant kväll igår och idag jobbar jag ett dagpass och sedan är jag ledig i fyra (!) dagar.
Jag har fredagskänsla i kroppen.
Trots att det är en dag för tidigt egentligen.
Planen är att när jag kommer hem från jobbet ska jag svida om till slapparkläder och bara vila.
Ikväll blir det middag med fint sällskap.
Och jag behöver inte laga maten!
En sån grej gör så mycket för mig.
Jag känner mig glad och ler när jag tänker på det.
Jag tror det blir en skön kväll som början på ledigheten.
Nä, nu ska jag äta lite frukost och plöja igenom dagens DN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback