Jobb, jobb och jobb

Nu är det snart dags för jobb igen.
Som vanligt känner jag mig trött och seg.
Och som vanligt kommer det vara som bortblåst när jag väl är på jobbet :)
Till helgen är jag ledig, tanken är då att hinna med både måsten och nöje.
Det ska nog bli bra det här.
Börjar längta lite efter att plugga igen också.
Fick brev från ena skolan jag ska läsa på igår.
Kursplanering och litteraturlista.
Ska bli riktigt kul att börja med den kursen, några veckor till så får jag plugga igen.
Ett år kvar.
Det känns som att mycket hänger på det året.
Så mycket som är oklart.
Men allt brukar lösa sig.
Men hur det än är så har det så länge varit en trygghet att veta att jag pluggar.
Men då har jag inte sett slutet på studierna som jag börjar göra nu.
Man kan nog säga att det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot min examen.

Men nu, off to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback