Morgoninlägg

Igår när jag skulle sova kom jag på en helt briljant idé till blogginlägg.
De är med viss fristration som jag nu konstaterar att jag inte har en aning om vad jag tänkte på då.
Kanske det återkommer.
Klockan är trots allt bara kvart över sex och en massa kaffe kan ha en otrolig inverkan på hjärnans förmåga att vara alert ;)

Idag jobbar jag dagpass, vilket innebär att jag är hemma vid halv fem-tiden.
Det ger mig chans att hinna hitta på något ikväll om jag skulle vilja.
Fast förmodligen är jag så trött att jag bara läser bok eller nåt.
We'll see! Helt enkelt.

Även jag inser att jag inte har en enda vettig grej att skriva just nu så jag tror det blir bäst om jag återkommer senare.
Men godmorgon i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback