Satan i gatan sicken fart!

Om man nu fysiskt kan "fara runt som en tätting" så är det nog det jag gjort idag.
Sicken dag!
Och än är vi bara halvvägs.
Frukost-träning- dusch och fix- handling-ärenden på stan-laga lunch-äta lunch-fixa matlåda-diska.
Och nu lite blogg som synes.
Och om nio minuter ska jag vara på väg till jobbet.
För att åter anlända till hemmet vid 22:30 eller liknande.

Det är nog som pappa säger "vill man så går det, då går allt".
Hur som haver så är det en lättnad på många sätt det som fixats idag på stan.
Det är saker jag låtit ligga alldeles för länge eftersom att jag inte haft inspiration till någonting.
Men nu är det fixat och det känns fantastiskt!
För att slänga sig lite med klyschor så har en sten lättat från mina axlar.

Nu ska jag ta röda faran och bege mig till arbetet.
Hoppas ni har en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback