vilodag.. jo pyttsan!

Söndag.
Och jag finns stationerad vid datorn med en kopp kaffe i handen klockan 06:00.
Till råga på allt elände så hade min hjärna ställt in sig på katastrofvarning vilket ledde till att jag vaknade 4-5 gånger inatt med tanken "shit! har jag försovit mig?". Vilket jag givetvis aldrig hade. Det där med att jobba kväll och börja tidig morgon dagen efter är ganska jobbigt, det ska erkännas.
Hur som haver, jag är trött.
Det var väl ungefär det som var kärnan i inlägget so far.

Ikväll bjuds det på grillmiddag hos syster.
Det ska bli mysigt, trevligt och roligt.
Det enda som känns tråkigt är just detta med min trötthet, som ackompanjeras av vetskapen om att jag börjar före klockan 07:00 imorgon bitti.
Med för lite sömn har jag en tendens att funka dåligt.
Eventuellt somnar jag efter fördrinken men det må väl vara hänt!
Med lite flyt och jävlaranamma kan det också vara så att jag får överskottsenergi och känner mig otroligt pigg.
Det återstår att se helt enkelt!

Nä, nu ska jag fortsätta hälla i mig kaffe.
God morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback