Det är på riktigt nu

Efter tre veckors utbildning börjar jag idag jobba på riktigt.
Det känns bra!
Det som inte känns bra är att jag är så trött.
Somnade tidigt igår men är ändå trött idag.
01:30 frös en kattkille och ville komma in under täcket vilket resulterade i ett evigt krafsande på min arm tills jag ordnade en koja åt honom.
04:30, två katter fulla med bus kom springande och använde min rygg som bromsyta.
Men efter det har vi sovit.
När klockan ringde var den manliga delen av kattskaran grinig och sur.
Tittade nyss till honom och han ser inte ut att ha några planer på att kliva upp de närmsta timmarna.
Näväl, efter avslutad kopp kaffe börjar det vara dags att hoppa i duchen och göra sig klar för dagen.
Det är sex dagars jobb den här veckan.
Åh, well, nu kör vi!

Godmorgon förresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback