It's just another manic monday

Uppvaknandet skedde 05:30.
En väckarklocka och en mobiltelefon teamade för att lyckas med denna bedrift.
Jag är så trött att jag ser simmigt.
Jag skriver fel oavbrutet.
Det är ett konstant rinnande ur ögonen.

Detta är min sjätte arbetsdag i rad.
One more to go before holiday.
Men då mina vänner är det ledighet i fem heeeela dagar.
Satan vad jag ska sova!
Efter tre dagars arbetspass i rad med den fabulösa sluttiden 22:15 så börjar det kännas i kvällströtta Saras sinnen att det ärpå tok för tidigt att börja 7:15 efter en sådan helg.
Men, what to do?

Detta ska heller inte missuppfattas, jag älskar mitt jobb!
Helt klart bland det roligaste jobb som finns.
Så när jag väl är på plats i min stol på jobbet så är det lungt.
Det är själva startsträckan som är tung så att säga.
Men det blir ett standarduppvaknande = kaffe, kaffe, kaffe.

Nu, hitta kreativitet för att lyckas plocka ihop någon lunch att ta med mig.
God morgon på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback