Organiserings-freak, indeed!

Sådär ja!
Nu har jag städat hela lägenheten.
Nu skiner det.
Sängen är renbäddad.
Bokhyllorna är städade och sorterade.
Skrivbordslådorna likaså.
DVD-filmerna är dammtorkade och tillrättade.
Sophinken är diskad.
Sopskåpet rengjort.
Alla papper är rensade.
Alla golv är dammsugna och skurade.
Alla övriga ytor är dammtorkade.
Ja, jag kan somna med gott samvete i natt.

I övrigt har det varit en bra dag.
Dagen började med att jag sov till 10:30 (när fan hände det senast?).
Sedan off to multiarenan för invigning och fanbärande.
Sedan hem och läsa lite bok.
Efter det palt-middag hos mamma med världens finaste syskonbarn.
(Ja, det tindrar en del i ögonen när jag pratar/skriver om dem).
Sedan hem och städa.
Och som sagt, nu sitter jag här.

Nu ska jag inom kort gå och lägga mig och läsa lite bok innan John Blund joinar mig.
Hur har eran kväll varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback