Boden by night

När jag var "liten" dvs tonåring fick jag ibland vänta på bussen på sjukhuset som då fanns här.
Där fanns det klottrat på en vägg:
"Boden by night, drink fuck and fight".
Men alltså jag vet inte..

Jag kom precis in från en timmes promenad.
Och all den där actionen (otroligt snygg försvenskning!) vet jag inte om jag såg till alls.
Såg inte ens en endaste alkis.
Det här var den syn som mötte mig:

 

Så det finns ju lite olika alternativ:
1. Den döda staden kan bero på att det är tisdag och vinter
2. Kanske var Boden mer alive and kickin' förr

Jag har då inte en aning.
Jag bara ser vad jag ser.

Update:
Med tanke på bildernas kvalitet så kan man ju tro att jag var den där endaste alkisen.
Om inte annat så får man då se Boden med en onykters ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback