Färdigfixat för ikväll

Nu är helvetet (läs: uppgiften) inlämnad.
Den blev sådär.
Hursomhelst så är den ju inlämnad nu så det är ändå försent att ändra på nåt.
Så jag ska bara njuta av några lediga timmar innan jag ska sova nu.

När jag köpte mitt skrivbord så tyckte jag att jag var smart.
Ni vet, jag hade liksom tänkt till.
Mycket utrymme.
En bordsskiva till datorn och en till skolböckerna.
Dock så funkar inte saker som jag hade tänkt riktigt.
Se bara på detta:



För att kunna plugga krävs det att jag gör lite mysigt på den del som egentligen är skolböckernas för annars så har jag två små bus som gör allt som står i deras katt-makt för att sabotera pluggandet. Det kan exempelvis vara att lägga sig i böckerna såhär:



Här ligger hon dock ganska snällt. Hon brukar lägga sig mer mitt i boken, alternativt med huvudet under ena sidan så att hon enkelt och smidigt kan slå igen boken.

Näväl! Vad gör man inte för de små liven?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback