Galen

Den här veckan är galen.
Det är så mycket att göra att jag ser i kors.
Plugg och plugg.
Tänk om jag skulle uppdatera er om hela mina dager, vilken jävla bestseller det skulle bli!

Ett utdrag (observera att utdraget kan vara från vilket kapitel som helst för alla ser likadana ut):

Läste psyklogi, ett kapitel avklarat.
Gjorde kaffe.
Skrev antackningar från psykologiboken.
Drack kaffe.
Läste mer psykologi.
Skrev på c-uppsats.
Kokade makaroner.
Åt dem tillsammans med ketchup (här kan läsaren vara uppmärksam på om jag lyxar till det med lite köttbullar, då kanske det har varit en extra flitig dag).
Läste lite till.
Somnade.

Ungefär i den stilen skulle det vara, vad tror ni?
Astrid Lindgrens pris?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback