I feel sick

Efter en pizza, två bitar kladdkaka med mintchokladtäcke och cirka en liter cola så känner jag mig sjuk.
Det känns som att alla hastiga rörelser kan leda till en pizza av en annan kaliber.
Så därför har jag hela kvällen befunnit mig i soffan.
Fram tills nu.
Nu har jag faktiskt storslagna planer på att ta mig till sängen.
Hela dagen sedan jag kom från skolan har jag spendrat i soffan.
Sett på gilmore girls och sovit.
Och fortfarande är jag dödligt trött.
Jag är verkligen beroende av sömn, på ett annat plan än andra svenssons.
Så nu blir det som sagt sängen.
Jag, kärleken och katterna.

Det ringde förresten en telefonförsäljare föut.
En rolig en (kors i taket!).
Han - jag har ett bra erbjudande till dig, endast 222:-/mån
Jag - jaha, men jag är student, är det inte ännu billigare då?
Han - jo förfan! tur du sa det, då hamnar vi på 125 spänn i månaden.

Och ja, det var det språk han använde. Inga omskrivningar från min sida.
Han kändes mänsklig och inte sådär äckligt insmickrande som de brukar vara.
Inte för att jag generaliserar men..
Nåväl, nu ska jag somna och sova som om jag vore död.
Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback