Inget speciellt alls

Idag är det lördag.
Och det känns inget speciellt alls.
Jag trodde jag skulle gå omkring på ett moln och le hela den här lördagen efter den extremt slitiga veckan, men icke!
Det känns bara som vilken dag som helst.
Förutom mindre mail och mindre telefonsamtal.
Men annars så.. nä inget speciellt alls.
Jag städar lite.
Sedan ska jag fixa de skolgrejer jag har kvar som behöver göras den här veckan.
Styra upp saker inför nästa vecka så att jag inte har något jag släpar efter med när måndagen kommer.
Ikväll ska jag bara se på tv med katterna.
Och i eftermiddag ska jag till mamma och äta middag.
Det är väl så dagen ser ut.
Jag känner mig inte uttråkad.
Jag känner mig inte rastlös.
Jag känner mig inte något särskilt alls.
Det här måste vara exakt vad som definierar en grå och vanlig dag.
Nåväl nu ska jag fortsätta med städningen.
Hoppas eran lördag är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback