Internationella kvinnodagen (i efterskott)

Gårdagen var bra och fin på många sätt.
Jag har den finaste av pojkvänner som firade med mig.
Jag höll föredrag på ett arrangemang på dagen och ett annat på kvällen.
Han var med mig på båda.
På det första var även mamma och syster med.
Efter mitt föredrag gav systeryster mig en stor kram, en blombukett och orden:
"jag är så otroligt stolt över att ha dig som lillasyster"
Det värmer, jag skulle ljuga om jag sa något annat.
Det var en fin dag.
Som värmde mig på många sätt.


Blommor från syster:


Blommor från arrangörer:



Dagen kan sammanfattas med gemenskap, framtidstro, engagemang, stärkande tillrop och värmande ord.
Det var en så bra dag som gav mig så fruktansvärt mycket ny energi.
Och jag ska inte sticka under stol med att när okända människor kommer och säger "du var bäst av allihopa" så blir jag glad.
Och mitt huvud växer så jag är glad att jag inte använder hatt utan endast elastiska mössor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback