jag behöver sömn!

Jag är stirrig.
Frusen.
Jag gäspar.
Det svider lite i ögonen.
Jag beklagar mig lite för katten om fnyser, lägger tassen över huvudet och somnar om.

Såå... nu sitter jag här.
Nyduschad och i morgonrock.
(och nä, ört-te är inte vad jag längtar efter)
Och jag tänker på imorgon.
Imorgon ska jag till Haparanda på möte.
Med avfärd 06:30.
Jag såg att tidningen (onödigt glatt!) basunerar ut att i natt ska klockan ställas om.
Vilket alltså innebär att jag inte åker halv sju utan halv sex.
Och det i sin tur leder till att jag måste gå upp vid halv fem...

Nä, jag har gjort roligare upptäckter i mitt liv.
God jävla morgon på er!

Kommentarer
Postat av: I

Du är inte ensam denna tidiga morgon.
Yap ligger kvar i under mitt täcke och snarkar lite.
Måste vi plugga idag?

2008-03-29 @ 06:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback