multipel regressionsanalys

Ja, det heter så det vi jobbar med i skolan nu.
Och ja, det är lika krångligt som det låter.
Var rätt kul när våran lärare på introlektionen sa ''jag vet att det låter som en form av avårartad ångest''.
Han är cool och fantastiskt bra.
Hur får man annars en sådan sak som just multipel regressionsanalys att faktiskt bli rätt kul?
Min pluggkompis och jag har också ganska kul på lektionerna och vi är nog de mest förvirrade man hittar i datasalen.
Emma - men hur räknar man här?
Jag - (pekar och förklarar)
Emma - jaha.. jag har inte fått någon aha-upplevelse idag men du verkar ju ha fått det så det är bra.

Nu är jag i alla fall på väg hem. Ska lägga mig och vila med mina små skrot en stund så jag är ett lite roligare sällskap ikväll.
För det kan jag ju säga, en Sara med störd dygnsrytm är inte en väl fungerande Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback