Stackars telefonförsäljare

Ring ring
Jag - Sara
I luren - jag heter XXX och ringer för LO och har ett erbjudande till dig eftersom du är kund hos LO.
Jag - är jag?
Han - ja
Jag - hur då?
Han - vad då hur då?
Jag - hur är jag kund där?
Han - du har försäkringar hos Folksam
Jag - jaha, men säg det då
Han - ja, som sagt: vi har ett erbjudande till dig
Jag - jag vill inte ha något
Han - det är en olycksfallsförsökring
Jag - jag har en sån
Han - Nä
Jag - Jo
Han - Nä
Jag - då är det pappa som har en sån som omfattar mig för jag vet att jag har en
Han - vad har din pappa för personnummer
Jag - hur så?
Han - så jag kan se om det är så
Jag - det spelar ingen roll jag ska inte köpa något av dig
Han - nähä.. det är ett bra erbjudande
Jag - säkert men jag ska inte ha något
Han - (rabblar en massa priser och villkor)
Jag - men jag ska inte ha något
Han - men...
Jag - nej
Han -  men jag måste sälja bra idag
Jag - jaha, men sluta slösa tid på mig då. Hej då!
Han - ha en fortsatt bra dag
Jag - visst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback