Tanken var god

Tanken ikväll var så god.
Jag tänkte få så mycket gjort.
Men jag lyckades inte.
Eller nja.. delvis.
Jag kom igång.
Jag fick en del gjort.
Och sedan, PANG!
Så kom tröttheten och nu fattar jag ingenting av vad jag läser och skriver.
Så jag tror det är dags för sängen.
Goddamit.. Jag gillar inte att somna med saker ogjorda.
Men jag har nog inget val.
Annars somnar jag här med datorn i knät och vaknar med en hemsk nackspärr.
Men hörrni!
Vi kan väl hoppas på att kommande vecka inte är så galen som den här.
Då kanske jag inte är lika trött och kanske istället är mer produktiv.

Ja jösses vilket intressant inlägg.
Sorry!
Men det är väl ungefär såhär spännande mitt liv har varit den här helgen.
Nightynight!

Kommentarer
Postat av: I

Jag ahr inte heller fått nåt gjort i helgen. Jag har varit uppe och vaken så tidigt att det blir syndigt. Fick någon gång för mig att man får mer gjort om man är vaken större del av dygnet, men det har ju bara resulterat i att jag är på tok för trött för att orka ett smack. Så nu är det måndag igen och jag har ångest över att jag fortfarande inte gjort allt jag borde... Efter en kanna kaffe och två lästa (och begripliga) kapitel brukar jag få tillbaka mitt självförtroende.

2008-03-17 @ 08:13:01
Postat av: I

Men hallå!
Jag svor inte en gång i förra inlägget?! :)
vilken galen värld!

2008-03-17 @ 08:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback