Är det lördag? Eller måndag?

Jag är en av många som blir helt förvirrade när det är röda dagar mitt i veckan.
Igår var jag säker på att det var lördag.
Och idag kändes det som måndag.
Fast det är fredag.
Det blir på något vis helt rörigt när det ska vara såhär.
När jag trodde igår att det var lördag så blev jag så stressad över allt jag inte hunnit göra den här veckan.
När jag sedan idag insåg att det bara är fredag så blev jag lite lugnare.
Men fortfarande, rörigt blir det.

Igår var en bra dag.
Det demonstrerades och sjöngs internationalen och dagen avslutades med en grillmiddag hos pappa.
En mycket bra dag med andra ord.
Idag har jag varit en tur till Luleå för att nu återigen vara hemma och sitta här med datorn i knät.
Och word-fönstrena med c-uppsatsen är öppna så nu är det väl bara att köra på antar jag.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback