God morgon!

Igår var jag så sjukt trött att det inte gick över på hela dagen.
Så igår somnade jag vid 23-tiden och klev upp idag vid sisådär 09:45 så nu är jag som ny igen!
Problemet är bara att jag blir så seg i starten när jag sover så länge.
Men det blir nog en bra dag idag.
Jag ska till mormor med mamma.
Sedan ska jag handla mat.
Efter det plugga lite och sedan på kvällen blir det möte här hemma hos mig.
Så det är en bra dag.
Eller nja... handla mat är väl inte så kul egentligen. Men jag slpper ju vara hungrig i alla fall vilket jag antar är på den positiva sidan.
På måndag börjar jag jobba.
Det känns bra och lite overkligt fortfarande.
Dessutom jobbar jag 8:00-16:00 måndag till fredag samt att jag jobbar på lördagen med.
Ingen mjukstart direkt, men det tycker jag bara är bra!
Ska jag klaga på något så är det väl att jag har tenta den veckan med i rättspsykologin.
Men det ska nog fixa sig, det måste det ju.
Nä nu måste jag kanske göra något av dagen.
Duscha och sånt.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: hannistyle

hoppas du får en trevlg dag hos din mormor =)

Postat av: QUEENIEQUEENIE

rösta på mig, queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/gutegirlonsdag.htm och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv bara till mig när du har röstat.

2008-05-21 @ 10:30:05
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
och godmorgon
:)hehe
har en tävling från aromia.se du kanske vill delta i.hade varit kul :)
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
kan du kanske lägga en röst på henne om du tkr hon är söt :)?

2008-05-21 @ 10:30:10
Postat av: Anonym

glömde skriva bloggen
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-21 @ 10:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback