Vatten, vatten och vatten

Har idag varit ute på en promenad.
Var otroligt längesedan nu.
Dock fick jag idag återigen en förkalring på varför jag aldrig kommer igång på allvar med promenerandet.
Förklaringen heter skavsår.
Ingen har lika ofta skavsår som jag.
Jag har det jämt.
Större och mindre.
Nu är de dock "bara" centrerade till hälarna.
Men jag är less, så jävla less.
Och säg inte att jag ska plåstra om dem.
För tro mig, plåstrar gör jag.
Jag är nog sveriges största enskilda konsument av plåster.
Jag har dem i alla storlekar och alla mönster.
Jag plåstrar till och med i förebyggande syfte när skavsåren precis läkt.
Men inget verkar hjälpa, jag vet inte vad det är för fel riktigt...

Hur som helst, min vanliga promenadrunda funkade dåligt, för där såg det ut såhär:
  

Jag fick med andra ord välja en annan runda. När jag var nästan hemma passerade jag vid Bränna strand och jag kan säga att där var det också en hel del vatten:

 

Gällande den andra bilden så kan man konstatera att uttrycket "med utsikt över vattnet" plötsligt fått en helt annan innebörd.

Kommentarer
Postat av: bästis

I morse när jag åkte bussen hem efter att ha lämnat Yap på dagis läste jag faktiskt i vår tidning om hur mycket vatten det är i lilla Boden :)

2008-05-09 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback