Det kallas tidigt

Idag är jag verkligen seg!
Och jag brukar alltid vara så pigg på morgonen men jag tror att det helt enkelt beror på att det är sista dagen på en vecka som bestått av plugg non-stop. Möjligtvis är det också så att det är mentalt jag är trött, söndagar brukar ju liksom vara lediga dagar och jag ska iväg till jobbet.

Helgen har bestått av jobb, mys och TV. Helt perfekt faktiskt.
Och till veckan blir det jobb och plugg igen.
Ibland känns mitt liv liiite som ett ekorrhjul, det är lite samma sak.
Fast ändå inte..
Äh, rörigt blir det.
Och hur det än är så klagar jag inte, jag har valt allt själv och jag vill ha det såhär.
Till veckan önskar jag dock innerligt att jag får tid att träffa två av de fina tjejerna, jag ska göra allt vad som står i min makt för att greja det i alla fall.

Men nä, nu är det verkligen dags att hoppa in i duschen och svida om från pyjamasen.
Återkommer efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback