Eftermiddag

Mötet med nämnden har avklarats.
Maten har landat i magen.
Alla papper till morgondagens handledning har skrivits ut.
Nu ska jag snart byta om och träffa promenadsällskapet för en uppfriskande vinterpromenad.
Efter det då?
Ja, då blir det soffan och vila för hela slanten.
Det har jag förtjänat tycker jag.

För övrigt har jag en massa beslutsångest.
Ska till frissan om en månad ungefär.
Och ja, även detta var ju ett krux i sig.
Jag bokade en tid 1/12 men när jag fick nya jobbschemat insåg jag att jag jobbar då så jag var tvungen flytta klipptiden. Nu är klipptiden den 29/12 och guess what...
Jo, just det. Det schemat har jag inte fått ännu så nu håller vi tummarna folks!
Men som sagt, beslutsångest... Frågan är alltså: ljust eller mörkt?

     

     

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ljust tycker jag helt klart.

Mörkt blir så hårt mot ditt ansikte.

2008-11-21 @ 11:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback