Faktiskt helt fantastiskt

Idag har jag jobbat.
Efter jobbet kom en av världens finaste tjejer hit och åt glass, drack kaffe och surrade.
Mycket mysigt!
Sedan har jag lagat middag och efter det pysslat med min D-uppsats och det känns så jävla roligt!
Det känns riktigt kul att sätta sig med uppsatsen (hur nördigt det än låter), jag har ett intressant ämne och en grym handledare så det kan nog inte bli bättre på den fronten!
Och jobbet trivs jag så bra med.
Just nu går allt helt fantastiskt jävla bra och det känns otroligt bra!
Nu ska jag ta kisseskroten med mig, lägga mig i soffan, se parlamentet och äta lite passionsfrukt.

Godkväll på er!


Kommentarer
Postat av: Carin Bergdahl

Hej hej!

Tusen tack för ditt fina inlägg i min blogg,jag blev så glad när jag läste dina fina rader,kul att min blogg berör även fast jag inte är någon "fin skrivare"

så fortsätt gärna läs,jag kommer nog kika in här ibland ja med!

Ha de så jätte bra och tusen tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback