Första advent... tydligen

Idag ska det visst julpyntas.
Och min motivation ligger ungefär på -125.
Jag har liksom tappat det där med julen för såhär kändes det även förra julen.
Denna jul jobbar jag dessutom så då uppenbarar sig än mindre julkänsla.

Nåväl, mamma ska komma hit senare så ska vi hjälpas åt lite med att stryka och hänga upp gardiner.
Och ja, i ett svagt ögonblick har jag beställt hem julgardiner.
Goddamit!
Tur att jag har min mamma som kommer hit, det ät alltid roligare när man är två.
Eventuellt kommer det ett bildbevis eller två senare.

Kvällen igår då?
Mycket trevlig kan jag säga!
Trevliga människor och gott vin, kom i säng sent och vaknade rätt sent men mår hur bra som helst.

Nu ska jag göra ett ryck för att få något gjort här hemma.

Bild från igår:


Komplimangen - åh vad fin du är i håret!
Svaret - hemligheten är en fem cm utväxt och senaste klippningen i maj

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha men gud så söta ni är^^

2008-12-03 @ 18:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback