I'm back!

Sista dagarna har varit lite i tumult. Eller dimma kan man säga.
Mycket oro och sånt ni vet, men nä det är inget jag ska gå in på här.

Idag har jag i vanlig ordning gått upp tidigt, pluggat, skrivit ett X antal mail och druckit kaffe. Nu är jag nyss hemkommen från ett pass på gymmet om om några timmar ska jag iväg till jobbet.
Imorgon är jag ledig från jobbet, jag är faktiskt ledig därifrån ända fram till måndag nästa vecka.
Vilket kanske i eran värld låter som "vad skönt att vara ledig så länge" men som i min värld låter "perfekt då kan jag lyckas med intensivt och effektivt pluggande".
Oh well, så ser det väl ut.
Något möte här och där har jag såklart också, varav det ena är ett sammanträde med nämnden på torsdag. Det tar förmodligen ett par timmar av min studietid.

Näväl, jag är vimsig i huvudet av lättnad just nu helt enkelt och jag kan bara säga en sak:
Ja, bästis du hade rätt som vanligt! Han är starkare än stålmannen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback