I'm so excited and I just can't hide it

Det känns som att saker rullar på bra nu.
Som att det går på räls kan man säga.

Idag har jag pluggat, tränat och varit hos mamma och druckit kaffe med henne och hennes väninna. Nu sitter jag med uppsatsen och det är så galet roligt. Jag har valt så jävla rätt ämne för jag skriver och blir peppad och förbannad för att det är ett ämne som engagerar mig. Det känns med andra ord inte som att det är jobbigt att sätta sig med uppsatsen, det känns snarare som att få studiemedel för att skriva en grym jävla debattartikel.

Igår jobbade jag hela långa dagen och var så sjukt trött.
Jag tänkte ta en promenad men då orkade jag inte så jag bestämde mig för att "det kan jag ju göra imorgon" (känns det bekant för någon?) men så mitt i allt kom ett sms från helt oväntat håll med frågan "vill du följa på en promenad?", det måste ha varit ödet i sms-form helt enkelt. Så promenad blev det med en otroligt trevlig tjej! Så jag kunde trots allt lägga mig i soffan med gott samvete igår.

Idag fick jag också två böcker med posten så nu har jag något nytt att läsa och det känns också kul, känns skönt att lägga kurslitteraturen åt sidan ibland och bara nöjesläsa, det är en form av lyx kan jag tycka.

Nåväl, nu ska jag återgå till uppsatsen så att det blir något gjort innan jag måste laga middag och dra mig iväg på möte.
Som det ser ut nu kommer även dagen avrundas med sex and the city tillsammans med fina Anna, en bra dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Jag saknar kaffe, fika och mys hemma hos dig </3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback