Imorgon, imorgon...

Imorgon ska jag äntligen (efter jag vet-inte-ens-hur-många tidiga morgnar) ha sovmorgon.
Det ska bli så galet skönt!
Det är tokigt vad man vissa gånger kan uppskatta de där små saker i vardagen.
Snart ska jag iväg till jobbet och efter jobbet ska jag till mamma och äta middag.
Hemgjorda köttbullar och potatis serveras och sällskapet består av jag, mamma och syster med familj.
De kommer hem från Thailand idag så det blir spännande att höra hur de haft det.
Och imorgon, som sagt, sovmorgon.
Oslagbart säger jag!

Den här veckan är generellt rätt bra måste jag säga.
Igår fick jag resultat på min senaste tenta och det gick klart över förväntan!
Jag är sjukt nöjd och det känns så avkopplande att veta att jag klarat den.
Nu är det bara att ladda om och börja om från start på nästa moment.

Men nu ska jag packa väskan, göra sista fixet hemma och sedan promenera iväg till jobbet.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback