Jag blir så glad!

Nyss hemkommen från gymmet och de korta promenaderna dit och hem fick jag gå på snö.
Herrejösses jag blir så glad!
Vintern är så otroligt fin och mysig så den här dagen känns otroligt bra.
Redan när jag vaknade i morse kände jag faktiskt att det skulle bli en bra dag.
Planen är att vara satans effektiv idag för att då kunna ta hela morgondagen ledigt.
Inget jobb.
Inget plugg,
Ingen träning.
Bara slappa i myskläder och läsa bok hela dagen.
Det är ett mål värt att kämpa för ska jag säga!

Och bästis! Vi bara måste uppleva vinter tillsammans i år!

Kommentarer
Postat av: bästis

vilken sammanträffande, jag älskar ju också snö :) Givetvis kommer jag till dig i vinter, det har vi ju redan bestämt. Yap är dock lite sur för att hon inte kan följa med, men hon tröstar sig med att hon kanske får träffa My i sommar istället.

2008-11-15 @ 07:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback