Kaffe-skakig, virrig och upprymd

Efter en fantastisk kväll på jobbet så sitter jag nu hemma vid min egen dator.
Faktiskt ganska otroligt att jag vill se åt en dator efter att ha suttit vid en de senaste nio timmarna.
Men whatever som man säger..
Jobbet är ett galet bra jobb men enda nackdelen är att jag dricker sådana ruskiga mängder kaffe där.
Detta leder allt som oftast till att när jag kommer hem så är jag som nu.. kaffekakig och speedad.
Men men, imorgon är jag leeeedig så då behöver jag kanske inte gå upp fem som jag annars gör.

Men nä, nu ska jag slå på musiken och skriva ett inlägg för att uppdatera världens bästa bästis om allt som hänt under dagen.
Godkväll på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Trillade in här av en slump. Trevlig blogg verkar du ha. Men jag måste ju fråga vad du jobbar med? Fantastisk kväll och galet bra? Finns det sådana jobb ;-)

2008-11-19 @ 18:55:45
Postat av: Svar till Lina

Oh yes det finns det! Men jag tvivlade också tidigare :) Jag är civilinställd inom polisen och jobbar på polisens kontaktcenter, dvs tar upp anmälningar och så :)

2008-11-19 @ 19:56:43
Postat av: Sara

haha civilAnställd ska det såklart vara och inte inställd :)

2008-11-19 @ 19:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback