Kväll..

Jahapp, då blev även denna dagen till kväll.
Och ja, jag är så trött så jag nästan ser i kors.
Dagen började med cirka tre timmars pluggande, sedan var det dags för intervju till uppsatsen, sedan hem och plugga lite till. Klockan fem var det dags för möte, sedan hem och laga middag och ikväll har jag sett på TV och druckit kaffe med fina Frida. Så det har varit en bra dag!
Men som sagt, nu är jag trött så snart ska jag hoppa i säng och ladda om för en arbetsdag imorgon.
Jag gillar verkligen det här med att plugga vissa dagar och jobba vissa dagar, det är perfekt!
Man blir liksom aldrig less på något av det och det känns jättebra!

I helgen är jag ledig och även det känns skönt.
Då får jag chansen att vila ordentligt i två dagar och på söndag kommer pappa hit på middag så det blir en bra helg!
Eventuellt lutar det åt lite sushi och vin med Anna också, vi får helt enkelt se vad som händer :)

Men nu - sängen!

Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback