Och ännu en dag har passerat

Dagen började med en trött morgon.
Som sedan övergick i en hel massa pluggande och sedan i städande.
Så nu är det lite mer beboeligt hemma.
Efter det åkte jag iväg till pappa.
Man är ingen hjälte idag inte sa han.
Men jo, älskade pappa, i mina ögon är du en hjälte varenda dag. 
Efter det har jag varit och tagit emot pengar som våran tjejjour fått, mycket tacksamma och glada är vi.
Tusen tack till er!
Efter det avslutades kvällen med tv-tittande och te-drickande med Anna. Vi hann såklart även med en liten dos sex and the city.

Snart ska jag lägga mig och sova och ladda för morgondagen.
Möte med nämnden klockan ett och då gäller det att vara pigg och vaken.
Så nu är det kanske dags för denna tjejen att skalla kudden och sova ett par timmar.
Vi säger så va?
Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback