Såna där måsten ni vet..

Idag hade jag faktiskt sovmorgon fram till 07:30, mycket skönt måste jag säga!
Men trots det var jag satans trött när jag klev upp.
Men det är ju onsdag, mitt i allt liksom.
Vaknade även med ryggont som gör att jag går som en krympling, inte skönt alls!
Men jag hoppas det ger med sig under dagen.

Idag ska jag fixa med lite såna där nödvändiga hemma-saker.
Ni vet, boka tvättid, handla och sånt.
Inte min starka sida så att säga.
Mest skulle jag bra vilja lägga mig i sängen med en påsen godis och läsa en massa ur Leif GW Perssons senaste bok.  Men som de ser ut nu tar jag pauser då och då för att läsa.
Det är så himla roligt också för pappa läser samma bok och då kan vi analysera och skratta åt vissa saker tillsammans.

Ikväll ska jag till Luleå på föreläsning.
En grym föreläsning som handlar om samtalsgrupper för tonårskillar, hur bra som helst helt enkelt!
Ni borde komma, 19:00 på stadshuset i Luleå :)

Nu ska jag nog dra en borste genom håret, hoppa ur pyjamasen och in i kläderna, fixa en handlingslista och plocka upp världens bästa mamma för en tripp till affären.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Är Leif GW's böcker bra?? Har kollat på dem några ggr men har inte blivit av att köpa. Går det bra med uppsatsen då?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback