SATC-marathon och glass

Nu har jag och Anna sett 5 avsnitt av underbara sex and the city.
Till det har vi delat på ett paket rocky road-glass och druckit kaffe.
Satt mycket bra!
Efter en härlig kväll ska jag nu lägga mig i sängen och läsa skönlitteratur.
Inte ofta jag hinner läsa något annat är rättspsykologi- och sociologiböcker, men med en ledig dag framför mig kan jag med gott samvete läsa utan att behöva tänka på att klockan är för mycket.
Imorgon ska bli en dag för att samla kraft igen helt enkelt. Är det något jag har lärt mig så är det just det där med att lyssna på kroppen. Min kropp säger just nu "jag är trött dumjävel och behöver vila". Sagt och gjort, imorgon blir det vila.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej min vän! Hoppas allt är bra med dig...har utmanat dig till en liten rolig grej jag fick av en kompis..läs på min blogg :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback