Snart ny vecka

Den här helgen har varit en otroligt bra helg där jag verkligen ägnat mig åt nära och kära.
I fredags blev det en tidig kväll och en natt som bestod av elva timmars sömn, helt galet egentligen.
Men uppenbarligen behövde jag sömn och efter den natten kändes jag brand new helt enkelt.

Igår åt jag och Anna sushi och drack vin tillsammans med Håkan och Martin som dock höll sig till pizza och öl. (Hej könsroller!hehe)
Det var en himla bra kväll och Håkan bjöd på höstens historia som jag fortfarande inte kan sluta skratta åt, så galet kul!

Idag har jag pluggat lite och sedan bjudit pappa på farsdagsmiddag. Det var en fin eftermiddag och jag tycker så mycket om att bara "vara" och prata med pappa. Sedan på kvällen kom även fina mamma hit en stund så det har varit en jättefin dag helt enkelt!

Nu försöker jag ladda om för en ny vecka som jag har insett består av endast två möten på kvällstid, jag vet inte när det hände sist att det var så lite. Med tanke på min fullproppade skolvecka så känns det otroligt bra i alla fall!

Nu ska jag gå och lägga mig för att avsluta kvällen med lite filmtittande innan det är måndag och ny vecka,
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback